Termeni si conditii


Acceptarea Termenilor si Condițiilor

Va rugăm sa citiți cu atenție acest acord care conține termenii și condițiile www.bacaniatei.ro!

 

Prin accesarea sau utilizarea site-ului www.bacaniatei.ro dumneavoastră (denumit în continuare "utilizator") confirmați faptul că ați luat la cunoștință de existența, ați citit, ați înțeles si-ati fost de acord fără obiecții cu toți termenii prezentului acord și cu toți termenii și condițiile acestui site.

Dacă nu sunteți de acord cu toți termenii prezentului acord, va rugăm să părăsiți imediat site-ul www.bacaniatei.ro și să NU-L ACCESAȚI SAU UTILIZAȚI.

1. Cine suntem?

www.bacaniatei.ro aparține și este administrat de Bacania Tei SRL. Adresa de corespondență este: Oraş Voluntari, Bulevardul VOLUNTARI, Nr. 78, corp B, stand B17, Judet Ilfov Bacania Tei SRL este înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/4586/2020, CUI 43140474. E-mail: [email protected] tel: 0040 (0) 775342171

2. Informații generale

Bacania Tei SRL își rezervă dreptul de a modifica sau anula oricare dintre Termenii și Condițiile site-ului în funcție de cum consideră necesar. Aceste schimbări pot include, printre altele, adăugarea anumitor taxe sau comisioane. Dacă Bacania Tei SRL face modificări, veți fi notificați prin email și / sau anunțând printr-un text on SITE modificările aduse.

Vă sugerăm să recitiți acel anunț important care conține modificările Termenilor si Condițiilor și a Acordului de Confidențialitate din când în când pentru a fi informat de aceste schimbări. Orice utilizare a acestui SITE de către Utilizator după o astfel de notificare presupune acceptarea modificărilor din partea Utilizatorului.

Prin folosirea acestui site Utilizatorul este de acord fără obiectiuni sa respecte toți Termenii și Condițiile care se găsesc aici.

3. Utilizatorii

Deși Bacania Tei SRL depune toate eforturile să ofere servicii fără defecțiuni tehnice, posibilitatile de utilizare pot fi limitate și/sau întrerupte temporar mai ales datorită operațiunilor de întreținere, a perfecționării și/sau altor perturbări. În anumite situații se poate ajunge în acest context la pierderi de date.

Utilizatorul este responsabil pentru protejarea parolelor sale, dacă există. Deși Internetul este adesea un mediu sigur, există întreruperi sau probleme care țin de serviciile de internet care sunt în afara puterii Bacania Tei SRL, iar Bacania Tei SRL nu poate fi găsit responsabil pentru orice pierderi de date în timpul transmiterii informațiilor pe Internet.

Bacania Tei SRL nu va fi făcut responsabil pentru orice deteriorări aduse echipamentului Utilizatorului ca urmare a utilizării bacaniatei.ro. Utilizatorul este de acord în mod expres ca orice utilizare a acestui site se face cu risc asumat de către user. Nici Bacania Tei SRL, nici partenerii sau oricare dintre angajații, comercianții sau terți ai săi la fel ca și angajații, managerii lor nu garantează ca utilizarea acestui site sau a oricărui dintre microsite-uri se va face neîntrerupt fără erori.

 

Vârsta legală pentru trebuie sa fie de minimum 18 ani pentru a putea utiliza acest SITE. Daca aveti însă peste 16 ani dar încă nu ati împlinit 18 ani, puteți folosi SITE-ul cu acordul părinților dumneavoastră sau a tutorelui legal care este de acord cu Termenii și Condițiile acestui SITE. Nicio persoană cu vârsta mai mică de 16 ani nu are voie să folosească acest site.

4. Monitorizare

Utilizatorul nu va posta sau transmite prin acest SITE materiale care încalcă în orice fel drepturile celorlalți utilizatori, sau material care este ilegal, amenințător, abuziv, fals, care nu respecta drepturile de autor, vulgar, obscen, profan sau în alt fel respingător, care poate încuraja conduită care ar putea fi interpretată ca activitate criminală, poate ofensa minoritatile care încalca orice lege sau care, fără acordul Bacania Tei SRL, obținut în scris în prealabil, contine publicitate sau alte informații legate de produse sau servicii.

Orice conduită a User-ului care la discreția exclusivă a Bacania Tei SRL încalcă drepturile sau nu permite oricărui alt User să folosească bacaniatei.ro este strict interzisă.

Utilizatorul nu va utiliza acest SITE pentru a încuraja sau face solicitări comerciale, religioase, politice sau pentru a face solicitări necomerciale, incluzand – fără a se limita la, solicitarea Utilizatorilor SITE-ului sa devina utilizatori ale altor servicii (fie ca sunt servicii online sau nu) care sunt în competiție directă/indirectă cu cele furnizate de către Bacania Tei SRL.

Prevederile din art. Următor - art. 5 se aplica în mod egal și există pentru Bacania Tei SRL, partenerii sai, Comercianții și pentru terți, și toți vor avea dreptul să folosească și să întărească aceste prevederi în mod direct sau din partea lor.

Bacania Tei SRL are dreptul, dar nu și obligația, de a monitoriza conținutul SITE-ului tot timpul pentru a determina dacă se respectă Termenii acestui acord și oricare alte reguli de utilizare stabilite de Bacania Tei SRL, si de asemenea pentru a verifica dacă sunt respectate reglementările. În multe din cazuri, conținutul disponibil prin SITE reprezintă opiniile sau judecatile a respectivilor autori sau Utilizatori care nu au relații contractuale cu Bacania Tei SRL.

Bacania Tei SRL nici nu susține nici nu este responsabil pentru acuratețea oricărei opinii sau sfat sau declarație făcută pe bacaniatei.ro de către altcineva decât un angajat bacaniatei.ro care se ocupă special cu acest lucru. În nici un caz nu va fi Bacania Tei SRL responsabil pentru orice pierdere sau daună cauzată de o informație postată de Utilizatori.

Dacă nu aveți permisiunea scrisă din partea Bacania Tei SRL nu aveți voie sa postați nici un hyperlink către alt site.

Fără a limita următoarele, Bacania Tei SRL își rezervă dreptul, fără a avea obligația, de a scoate orice material pe care Bacania Tei SRL, la discreția sa, consideră că este în concordanță cu prevederile prezente aici sau în orice alt fel asemănător.

5. Intimitate și confidențialitate

Bacania Tei SRL respectă și protejează dreptul la intimitate și viața privată a utilizatorilor Website-ului. Bacania Tei SRL are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

În general orice fel de interacțiunea Utilizatorului cu SITE-ul (fie ca e în grupuri de discuții, comentarii la un post, etc) e considerată ca fiind confidențială.

Utilizatorul îi acordă în mod gratuit Bacania Tei SRL dreptul să folosească toate informațiile puse la dispoziție și/sau postate pe bacania tei.ro, pentru promoții, campanii de marketing, cercetari sau in orice alte scopuri legale fara limitari de timp, spațiu sau orice alt fel de limitare.

Bacania Tei SRL va putea folosi aceasta informatie prin, fără sa se limita la, reproducere, modificare, publicare, editare, traducere, distribuire. Informația va fi folosită fie singura fie ca parte a altor metode de comunicare, în orice fel, fără limite teritoriale. Bacania Tei SRL va avea de asemenea dreptul de a acorda aceasta drept de utilizare partenerilor sai sau altor terți.

Bacania Tei SRL poate termina acest acord oricand. Fără a limita următoarele, Bacania Tei SRL are dreptul sa termine sau sa suspende oricand oricare dintre parole sau conturi are Utilizatorului în eventualitatea în care conduita Utilizatorului, sau în eventualitatea în care Bacania Tei SRL considera la propria discreție sa că e inacceptabil, nu respecta Termenii Acestui Acord.

Pentru mai multe informații citiți va rugăm frumos Acordul De Confidentialitate disponibil aici: https://www.bacaniatei.ro/confidentialitate .

6. Marci-inregistrate și drepturi de autor

Bacania Tei SRL si www.bacaniatei.ro sunt marci inregistrate sau în curs de înregistrare.

Toate drepturile ale acestor mărci înregistrate sunt în mod expres rezervate Bacania Tei SRL. Dacă nu e altfel menționat, toate Mărcile Înregistrate care apar în SITE sunt proprietatea Bacania Tei SRL. Tot continutul prezent pe www.bacaniatei.ro este proprietatea exclusiva Bacania Tei SRL, sau este folosit cu permisiunea expresă a posesorului Mărcii Înregistrate.

Copierea, distribuirea, transmiterea, postarea, folosirea link-urilor sau modificarea site-ului fără permisiunea în scris a Bacania Tei SRL este strict INTERZISĂ.

Orice violare a acestui acord poate rezulta din încălcarea copyright-ului, a marcii înregistrate sau a oricărei alte proprietăți intelectuale iar Utilizatorul poate fi tras la răspundere penală, conform Legii 8 / 1996, revizuită și completată.

7. Informații generale despre produsele și serviciile Bacania Tei

Echipa Bacania Tei depune toate eforturile pentru a va prezenta, cu buna credinta, informații pe acest site, derivate din surse considerate de Băcănia Tei ca fiind de incredere si care prezinta acuratete in momentul furnizarii acestora.

Va atragem atenția că Bacania Tei nu garanteaza acuratetea, completitudinea sau actualitatea informațiilor de pe site, iar toate garanțiile și condițiile referitoare la site sau conținutul acestuia sunt excluse în masura permisa prin lege.

Caracteristicile tuturor produselor sunt prezentate în detaliu în pagina Oferta Pret.

În eventualitatea apariției unei probleme, nu ezitați sa contactați departamentul Relații Clienți la adresa [email protected] sau la numărul de telefon 0775342171 . Va rugam sa cititi cu atentie condițiile noastre comerciale. Folosirea website-ului www.bacaniatei.ro si plasarea de intrebari sau cereri prin intermediul agenților Bacania Tei, prin telefon, prin fax sau on-line reprezinta acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste prezentele conditii comerciale.

8. Refuzul și renunțarea garanțiilor

Acest site, inclusiv conținutul sau informațiile cuprinse în acesta sau orice serviciu aferent site-ului, sunt oferite pe baza "așa cum se regaseste" si "așa cum este disponibil". Bacania Tei respinge în mod expres toate garanțiile sau obligațiile, indiferent de natura, fie acestea explicite sau implicite, incluzand, fara a se limita la garanțiile implicite de mercantibilitate, adecvare pentru un anumit scop, și de încălcare a unor condiții. Va asumați responsabilitatea și riscurile în totalitate pentru utilizarea acestui site, a serviciilor aferente site-ului, si a site-urilor conectate prin hyperlink.

Informațiile verbale sau scrise sau sfaturile date de către noi sau reprezentanții noștri autorizați nu vor reprezenta o garanție și nici nu vor amplifica cuprinsul acestei garanții.

Bacania Tei nu garanteaza acuratetea, adecvarea sau completitudinea informațiilor sau a materialelor și respinge în mod expres orice răspundere pentru erori sau omisiuni din cadrul acestor materiale sau informații.

Nu garantăm sub nicio forma ca utilizarea acestui site va fi continua și fără erori. Sunteți responsabili pentru adoptarea tuturor măsurilor de precauție necesare pentru a va asigura ca orice conținut pe care-l puteți obține de pe acest site nu conține viruși sau alte coduri de calculator cu potențial distructiv.

Sfaturile verbale sau informațiile scrise oferite de Băcănia Tei sau orice tert nu vor reprezenta o garantie, iar dumneavoastra nu trebuie sa va bazati pe astfel de informații sau sfaturi. Referirile făcute în acest site la orice produse comerciale specifice, procese sau servicii, sau utilizarea oricărei denumiri comerciale, firme sau corporații se face numai în scopul informarii publicului si nu reprezinta un gir acordat sau o recomandare din partea Bacania Tei.

9. Caracteristicile produselor oferite spre comercializare

Produsele oferite spre vanzare sunt însoțite de o descriere a acestora, permitand Clientului sa ia cunostinta de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o comanda.

Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe SITE nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SITE-ului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Informațiile despre Produs afișate pe SITE au doar scop informativ și nu sunt destinate sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii (de exemplu, nutritie).

10. Disponibilitatea produselor și valabilitatea ofertelor

Ofertele de Produse și prețurile afișate pe SITE sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe SITE și în limita stocului disponibil.

Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe SITE prin prezenta butonului "Adaugare in cos", în dreptul acestora. Simplul fapt de a adauga in cos Produse nu reprezinta validarea automată a comenzii, existand posibilitatea ca între momentul adaugarii Produsului în coș, și momentul validării Comenzii de către Client, Produsul/Produsele sa devina indisponibile, vanzatorul fiind răspunzător pentru aceasta. In cazul in care ulterior adaugarii in cos a unui Produs, acesta devine disponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător.

Vanzatorul poate sa ofere Clientului opțiuni de produse similare. Clientul poate sa aleaga sa adauge în coșul de cumparaturi unul dintre produsele similare prezentate sau poate sa refuze produsele prezentate de către Vanzator.

11. Prețurile produselor

Prețurile comunicate pe site și în cataloagele Bacania Tei includ TVA. În cazuri excepționale, Bacania Tei își rezerva dreptul de a schimba prețurile de vânzare ale produselor prezentate, toți clienții care comanda un produs cu preț modificat urmand a fi anuntati din timp.

Atenție! Nu puteți folosi mai multe oferte sau coduri de voucher pentru aceeași comanda! Codurile de voucher nu se cumuleaza cu alte oferte sau coduri.

Prețurile produselor prezentate pe SITE sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport vor fi aduse la cunostiinta Clientului înainte de momentul finalizarii comenzii.

Prețurile aplicabile sunt cele afișate pe SITE în momentul validării comenzii. Prețurile includ T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul produselor prezente pe SITE în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv.

12. Plasarea comenzii și încheierea contractului de vanzare

In vederea efectuarii și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie sa urmeze instrucțiunile afișate pe SITE, în acest sens.

Clientului i se va pune la dispoziție un camp dedicat pentru tipul de plata, tipul de livrare, data livrării, precum și adresa selectata pentru livrarea la domiciliu), iar acesta se validează direct in site sau printr-o discuție cu unul dintre operatorii de comenzi ai vanzatorului.

Comenzile nevalidate după plasare, nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adaugă produse în coșul de cumparaturi nu echivalează cu validarea comenzii și nu creeaza nicio obligație pentru vânzător de a proceda la livrarea produselor. SITE-ul confirma înregistrarea comenzii fie printr-un e-mail automat trimis către Client, fie prin apel telefonic al unui operator de comenzi, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații:
a.
lista cu articolele comandate, prețurile produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la domiciliu;

b. eventualele costuri de transport.

- în acest caz, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de catre Client, a confirmarii inregistrarii comenzii.

Discuțiile telefonice cu operatorii de comenzi pot fi înregistrate pentru dovedirea încheierii contractului sau în scopuri de instruire internă, respectând toate normele GDPR în vigoare, conform capitolului de dedicat |Politicii de protecție a datelor personale.

Vanzatorul poate solicita informații suplimentare despre comanda, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa și/sau ora la care sa fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. In acest caz, comanda va fi validată și contractul de vanzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. în cazul nefurnizarii de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Vanzatorul avand obligația de a onora comanda respectivă.

Validarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor Produselor din comanda plasata. în cazul în care anumite Produse din comanda devin indisponibile între momentul înregistrării comenzii și momentul transmiterii e-mailului de confirmare sau telefonului dat de operatorii de comenzi ai vanzatorului pentru confirmarea acesteia - care reprezinta acceptarea comenzii, Vanzatorul va notifica Clientul în acest sens, solicitand validarea comenzii fără Produsele devenite disponibile, prin transmiterea unui e-mail/prin discuție telefonică de confirmare a listei de Produse. în cazul nefurnizarii de către Client a confirmării listei de Produse fără Produsele devenite disponibile, contractul de vânzare cu privire la Produsele rămase în comanda și disponibile nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Vanzatorul avand obligația de a onora comanda respectivă.

Nu exista o limita inferioara sau superioara de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul SITE-ului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul alege sa plateasca în numerar valoarea totala a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depăși plafoanele prevăzute în Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de incasari si plati in numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata sau în orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane.

12. Costul de livrare : acesta se calculeaza în funcție de valoarea produselor comandate, după cum urmează:

a. 25 lei pentru comenzi având o valoare mai mica de 200 lei;

b. 0 lei pentru comenzi în valoare de minim 200 lei.

13. Plata Produselor:

Plata produselor comandate se poate efectua în următoarele modalități:

  • Plata la livrare, in numerar
  • Plata online prin card bancar

Toate sumele plătite de un Client online cu cardul vor fi virate de furnizorul de servicii de procesare de plăti în contul Vanzatorului.

Toate tranzacțiile bancare de pe SITE vor fi efectuate într-o maniera securizata, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securității din punctul de vedere al efectuarii platilor online și se obliga sa protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plata online.

În cazul plăților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul SITE-ului:

  • procesarea este efectuata de procesatorul de plăți, vanzatorul neavand nicio responsabilitate în acest sens;
  • suma de plata pentru comanda va fi retrasa de pe card in momentul validarii plății de către procesatorul de plăți;
  • termenul de livrare a Produsului comandat va începe sa curgă de la momentul confirmării plății efectuate online cu cardul.

Procesatorul de plăți pentru plata online, cu cardul, este NETOPIA Payments S.R.L.

Nr.ord.Reg.Com: J40/9170/2003 C.I.F.: RO15565496; Sediul: București, Sector 2, Dimitrie Pompeiu nr. 9-9A, IRIDE Business PARK, Clădirea Nr. 24, etaj 4, camera 4C

  • Suport clienti: 021-305.39.44 (L-V 08-21)
  • Tehnic: 021-209.53.40 (L-V 10-18)
  • Fax: 021-305.34.24
  • [email protected]


În cazul în care Clientul alege varianta platii la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care produsele ajung la adresa de livrare.

În cazul în care Clientul plătește cu cardul, procesarea este făcută de operatorul de plăți.

Clientul garantează Vanzatorului ca utilizarea mijlocului de plata ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Ne rezervam dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plata.

Ne rezervam dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuarii plății de către instituțiile financiar-bancare, fără nicio despăgubire sau notificare fata de Client.

Nicio informație introdusă în vederea efectuării unei plăți online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Vanzatorului, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor.

Bon fiscal /Chitanta vor fi eliberate pentru fiecare comanda în parte și fie vor însoți Produsele livrate, fie (în cazul unor probleme tehnice) vor fi trimise pe e-mail în maxim 72 ore de la momentul livrării (zile lucrătoare). Factură fiscală aferentă unei comenzi online va fi emisă în format electronic și va fi trimisă și va putea fi descarcata si tiparita pe e-mail în cel mult 72 ore (zile lucrătoare).

În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat din motive independente de vointa noastra, va vom informa in acest sens și vom returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 3 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

14. Livrarea Produsului/Produselor

Metode de livrare a Produselor: livrare doar la adresa indicată de către Client, în termen de maxim 7 zile;

Clientul se obliga sa fie prezent la recepționarea comenzii. în cazul în care Clientul nu este disponibil sa recepționeze personal comanda, acesta va desemna o alta persoana în locul sau si va anunța Vanzatorul. Reprezentanții vanzatorilor care livrează comanda Clientului nu sunt raspunzatori pentru livrarea lăsată altor persoane, dacă Clientul nu este disponibil sa recepționeze personal comanda și nu a delegat special pe cineva pentru a prelua comanda și nu a informat Vanzatorul.

Dacă Clientul sau o alta persoana desemnată de Client nu recepționează (din culpă Clientului sau, după caz, a persoanei desemnate de Clienți) comanda în ziua comunicata, respectivă comanda va fi anulata automat, iar Clientului i se va rambursa suma plătită în termen de 14 zile de la data la care ar fi trebuit efectuata livrarea respectivei comenzi, din care SE VA SCADEA taxa de livrare/transport aferentă comenzii făcute INDIFERENT de valoarea acestei comenzi. Rambursarea sumei către Client se va efectua folosind aceeași modalitate de plata ca cea folosită de Clienți pentru achitarea produselor, cu excepția cazului în care Clientul este de acord cu o alta modalitate de plata. Pentru livrarea produselor, Clientul poate plasa o nouă comanda.

Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul postal). în cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Vanzatorul nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.

Localitățile unde este asigurata livrarea produselor sunt indicate mai jos:

Pentru moment, produsele vandute de SITE (bacaniatei.ro) " sunt livrate: la adresa indicată de Client, pe teritoriul Municipiului București și a județului Ilfov, direct de către reprezentanții Vânzătorului sau prin / de către firmele de curierat contactate de Vanzator.

În alte zone, DOAR în cazul unor promotii punctuale anunțate pe SITE sau pagina de Facebook, conform detaliilor care vor fi anunțate online.

 

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicată de către Client este asigurata de către Vanzator, direct prin angajații sai sau prin partenerii contractuali - prestatori de servicii de curierat -  persoanele care livrează fiind denumite în continuare "Curieri".

Livrarea produselor va avea loc în următoarele intervale orare: De Luni pana Vineri: 09-17.00. Livrarile in alte intervale de timp sunt posibile doar în situații speciale, anunțate/discutate pentru Vanzator si Client, în prealabil.

La solicitarea Vanzatorului, sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata dacă Clientul nu indeplinesti conditiile de mai sus. în cazul livrării la o locație aleasă de către Client, în situația în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie sa se asigure că poate receptiona aceasta comanda.

Clientul sau persoana desemnată de acesta se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicată, în ziua de livrare convenita. în caz contrar, Clientul va suporta costul de transport aferent unei posibile noi livrari. Ziua de livrare va putea fi modificata, ulterior plasării comenzii, doar cu acordul Vanzatorului. Livrarea se considera a fi îndeplinită de către Vanzator la momentul predarii Produselor comandate către Client. După predarea produselor către partenerul de curierat modificarea zilei de livrare NU mai este posibila.

Clientul sau persoana desemnată se obliga sa verifice la momentul livrării, starea Produselor și să semnaleze vanzatorului orice problema aparuta cu comanda respectivă.

Vanzatorul se angajează sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea acestora.

În ipoteza in care data de livrare selectate de către Client nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client, respectiv prin intermediul poștei electronice sau SMS.

15. Dreptul de retragere

La receptionarea marfii, Clientul trebuie sa se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ comenzii sale. în caz contrar, Clientul poate sa atentioneze Vanzatorul apeland numerele de telefon din secțiunea "Contact" sau prin email la adresa: [email protected] în cel mai scurt timp pentru a remedia situatia creata.

Clientul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs nealimentar în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decat cele de returnare a produsului.

Aceasta optiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adică nu este valabilă pentru Clienții care sunt persoane juridice sau PFA). Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui produs) expira în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care Clientul intra în posesia fizica a comenzii,  în cazul în care toate produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport sau ziua în care Clientul intra în posesia fizica a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

Returnarea produselor nealimentare se va realiza exclusiv la adresa: Oraş Voluntari, Bulevardul VOLUNTARI, Nr. 78, corp B, stand B17, Judet Ilfov.

În cazul returnarii de Produse alimentare, Clientul are obligația de a notifica Vanzatorul ca intelege sa se retraga din Contract în cel mai scurt timp, cu respectarea termenelor de retur indicate mai jos.

Returul produselor alimentare se va realiza exclusiv la adresa Oraş Voluntari, Bulevardul VOLUNTARI, Nr. 78, corp B, stand B17, Judet Ilfov.

Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:

  • a.   Produsele din categoria băcănie, cele destinate bebelusilor și băuturile, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact și se pot returna în maxim 24 de ore de la data livrării produsului;
  • b.  Produsele din categoriile legume, fructe și panificatie (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid), trebuie sa aiba ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:

1. Produsele alimentare proaspete a căror perioada de valabilitate este de 24-48 de ore NU POT fi returnate;

2. Produsele alimentare a căror perioada de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate în maxim 24 de ore de la momentul receptionarii comenzii.

  • c. În cazul în care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta: va anunța în cel mai scurt timp Vanzatorul la datele de contact din SITE și va expedia produsele la adresa menționată mai sus, pe cheltuială sa, în conformitate cu instrucțiunile primite de la Vanzator.

În cazul în care Clientul solicita retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care dorește să-l returneze.

  • d. În cazul în care Clientul solicita retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica următoarele reguli: dacă prețul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informeaza Vanzatorul asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu condiția ca returul sa fie permis de lege.

Taxele de livrare / procesare comanda NU SE RETURNEAZĂ.

Rambursarea sumelor se va efectua NUMAI cu (folosind) plata prin banca/în contul bancar.


16. Produse livrate gresit

Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decat cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cat mai curand acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.

Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (dacă este cazul) vor fi suportate de către Vanzator.

 

17. RELATIA CU CLIENTII

Pentru orice informații referitoare la SITE sau la comenzi, Clienții pot apela numărul de Relații cu Clienții disponibil în secțiunea "Contact".

Apelurile care fac referire la o comanda existenta (informații legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plăti, schimbarea intervalului de livrare etc.) vor fi gestionate după următorul program: Luni Vineri 9.00 -17.00. Puteti sa ne contactati si prin e-mail la [email protected]

 

18. FORTA MAJORA

Toate evenimentele de forta majora definite de legislatia romana reprezinta un motiv de suspendare și stingere a obligatiilor Vanzatorului.

Niciuna dintre parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale decurgand din aceste Termene si Conditii, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.

Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Vanzatorul nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forta majora.

 

19. RECLAMAȚII ȘI LITIGII

Aceste Termene si Conditii sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.