Cum si unde livram?




1. Modalități de livrare a Produselor:

1.a. Livrare la adresa indicată de către tine:
Pentru a micșora impactul poluării am decis să livrăm în una sau două zile, în fiecare zonă din București și de pe întreg teritoriul României, iar aceste zone sunt prezentate la fiecare produs, în pagina de checkout dacă clientul este logat sau dacă a ales la intrarea pe site localitatea sau sectorul unde locuiește.

1.b. Momentan ridicarea personală a produselor nu este posibilă.

2. Unde și când se livrează produsele Băcănia Tei:


Produsele vândute de Băcănia Tei sunt livrate: Pe întreg teritoriul României, direct de către reprezentanții Vânzătorului sau prin / de către firmele de curierat contactate de Băcănia Tei.

Livrarea produselor are loc în următorul interval orar: de Luni până Vineri: între 11 și 18.00. Livrările în alte intervale de timp sunt posibile doar în situații speciale discutate cu tine, în prealabil.         

Dacă din situații independente de dorința noastră, data de livrare convenită între Băcănia Tei și tine nu va putea fi respectată, vei fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție în formularul de comanda.

3. Ce e importante de știut:

Putem livra la o dată anume, convenită în prealabil, dar după predarea produselor către livrator sau partenerul de curierat, modificarea zilei de livrare NU mai este posibilă.

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicată de către tine este asigurata de către noi, direct prin angajații noștri sau prin partenerii contractuali. Ca să poti recepționa aceasta comandă, trebuie sa ne ajuti prin facilitarea accesului în ziua și ora care va fi convenită.
Ar fi de preferat ca înainte de lansarea comenzii sa verifici corectitudinea informațiilor furnizate, pentru că în cazul unor erori, putem fi în imposibilitatea livrării comenzii sau să livrăm cu întârziere.

 

4. Alte informații relevante despre livrări

Tu sau persoana desemnată trebuie să verifici la momentul livrării, starea Produselor și să semnalezi livratorului orice problema apăruta cu comanda respectivă. Ne angajăm sa îți răspundem în maximum o zi lucrătoare de la primirea celor semnalate.

Dacă nu ești la adresa indicată de tine în ziua și la ora convenita pentru livrare cu colegii noștri, iar comanda nu este recepționată, respectiva comanda va fi anulată, iar tie ți se va rambursa -dacă e cazul- suma plătită, în termeni similari cu cei de la returul produselor.


Mai multe detalii despre livrare și condițiile de livrare, găsești în secțiunea Termeni și Condiții de pe site.